دیزاین فا

طراحی حرفه ای

دیزاین فا

طراحی حرفه ای

شما میتوانید در این سایت انواع طراحی از جمله: بنر،هدر،لوگو،قالب و ... را سفارش دهید.
و ما در کوتاه ترین مدت، سفارش شما را تحویل می دهیم.
پرداخت هزینه هم از طریق کارت شارژ های ایرانسل و همراه اول می باشد.
با تشکر - مدیریت سایت دیزاین فا

بایگانی

جمعه, ۲۰ دی ۱۳۹۲، ۰۹:۲۱ ب.ظ

سفارش بنر ( درخواستی حمیدرضا )

جمعه, ۲۰ دی ۱۳۹۲، ۰۹:۲۱ ب.ظ

http://setfa.net/images/978u0pz1f1b9ont1fq8v.gif


کد بنر: http://setfa.net/images/978u0pz1f1b9ont1fq8v.gif

نظرات  (۱۳)

لینک شدی
سلام
من این قالب رئال مادرید که عکسش رو هم گذاشتم رو میخوام.دارید؟؟؟
فقط خیلی عجله دارم

http://setfa.net/images/0khd3aa3dwjitzt2rqcn.png
پاسخ:
آره
۰۸ اسفند ۹۲ ، ۲۲:۰۶ محمدرضا تاری
دادا کمک شدید . من توی وردپرسم . اینم سایتم realemadrid.ir وقتی از طریق realemadrid.ir/wp-admin میخوام وارد بشم ارور میده . برید ببینید realemadrid.ir/wp-admin

دادا کاری از دستت بر میاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
سلام. شما منو از کجا میشناسید؟!
اصلا میدونید من کی هستم؟!
++++++++++++++++++
از این جا هم وارد نمیشه؟
http://realemadrid.ir/wp-login.php
۰۸ اسفند ۹۲ ، ۲۲:۱۹ محمدرضا تاری
اره داداش من قبلا نویسنده رئال کلاب بودم . الانم فهمیدم لنیکت رفته اون سایت . داداش تورخدا کمک . از این لینکی هم گفتی میشه رفت . ولی مشکلی هست که بعد از زدن شناسه و رمز باز هم همین ارور رو میده . میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
تو رمز و شناسه رو خصوصی بده من برم ببینم میشه یا نه!
من عرفانم... شناختی؟!
۰۸ اسفند ۹۲ ، ۲۲:۲۱ محمدرضا تاری
قول میدم اگه بگی کد قالب سایتمو بهت بدم رایگان
پاسخ:
جواب نظر قبلی رو بخون
۰۸ اسفند ۹۲ ، ۲۲:۲۴ محمدرضا تاری
عرفان مگه میشه نشناسم ؟؟؟ به خوبی خودم میشناسم برادر احسان
شناسه رو خصوصی ارسال کردم بهت
پاسخ:
شناسه و رمز نیومدن که!
۰۸ اسفند ۹۲ ، ۲۲:۲۵ محمدرضا تاری
واااااااای یادم رفت خ بکنم . سریع خ بکنش .
پاسخ:
حذفش کردم!
بذار ببینم میشه یا نه!
۰۸ اسفند ۹۲ ، ۲۲:۲۶ محمدرضا تاری
داداش چی شد می شد؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
بذار امتحان بکنم
۰۸ اسفند ۹۲ ، ۲۲:۲۷ محمدرضا تاری
یادت باشه علاوه بر اون کد قالب ورزش 3 رو هم بهت میدم . کد سایت اصلی که هستش دیگه برو برش دار
پاسخ:
نمیاره! خطا میده!
چیکارش کردین؟!
۰۸ اسفند ۹۲ ، ۲۲:۳۱ محمدرضا تاری
روی هدر تغییرات دادم . راستی ، تو بلدی وردپرس نسخه جدید نصب کنی؟؟
پاسخ:
نه بلد نیستم!
========
هدر رو تغییر دادی به خاطر همونه!
چون میبینی که خطای هدر رو میده
۰۸ اسفند ۹۲ ، ۲۲:۳۴ محمدرضا تاری
تو بودی به وردپرس پیام میدادی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
کی؟!
چه زمانی؟!

۰۸ اسفند ۹۲ ، ۲۲:۳۸ محمدرضا تاری
میگم اگر تو بودی به وردپرس پیام میدادی یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟ زمانش مهم نیس
پاسخ:
نه!
+++++++++++
میخوای نویسنده اون یکی وبم شی؟!
۰۸ اسفند ۹۲ ، ۲۲:۴۰ محمدرضا تاری
دیگه هیچی واسم ارزش نداره . این وبم درست بشه همه کار می کنم . هم قالب خودم هم ورزش 3 و نویسندگی و ... در خدمتتم ..تو به وردپرسی ها بگو
پاسخ:
چی بگم؟!
راستی هک بلدی؟!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی