دیزاین فا

طراحی حرفه ای

دیزاین فا

طراحی حرفه ای

شما میتوانید در این سایت انواع طراحی از جمله: بنر،هدر،لوگو،قالب و ... را سفارش دهید.
و ما در کوتاه ترین مدت، سفارش شما را تحویل می دهیم.
پرداخت هزینه هم از طریق کارت شارژ های ایرانسل و همراه اول می باشد.
با تشکر - مدیریت سایت دیزاین فا

بایگانی

دوشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۲، ۰۷:۲۶ ب.ظ

http://setfa.net/images/5ponzmebre8v7mz8yq.png



http://setfa.net/images/auzvsxcf3ai6u8tlp3q.png



http://setfa.net/images/0b1l3pqyeiqnrm0z4a9.png

قیمت قالب: 4000 تومن

برای خرید قالب 4000 تومن شارژ همراه اول را به صورت خصوصی در نظرات قرار دهید.

همراه ایمیلتون که قالب را ارسال کنیم!

برخی امکانات قالب:

دارا بودن ابزار لایک دیس لایک

دارای هدر و بلوک های اختصاصی

و دارا بودن برخی امکانات جانبی در بلوک ها ...

نظرات  (۲۱)

ممنون عرفان خبرت میکنم.

داداش چرا قالب این جوری ؟

مکه نباید وسط باشه ؟ هدر وسط هست ولی بلوک ها نه ؟

منو لینک کن منم شمارو
رفتم به وبلاگ عرفان قالب یکم درست نیست
کمی عکس وبلاگ و مطالب  کمی با هم فاصله دارن
پاسخ:
اونو میتونم حلش کنم..
پس حلش بده من چطور پول و بهت بدم

پس من می خام یک قالب دیگه باسم درست کنی تو عکس یک طرف مسی و نیمار و یک طرف دیگه گرت بیل و رونالدو

سه ستونه
پاسخ:
Ok
پس قالب چی شد
سلام من1قالب حرفه ای3ستونه تقریباشبیه قالب عرفان میخوام بااین تفاوت که به جای عکس رونالدو روش عکس مسی-رونالدو-تورس و گوتزه باشه -نوشته های روش هم این باشه
footballebartar90.ir-جدیدترین اخبارفوتبال ایران وجهان-فیلم وعکس بازی ها-نتایج زنده همه درفوتبال برتر90 ممنون ایشالاکه 1قالب فوق العاده برام بسازی
برای شرایطش خبرم کن

پاسخ:
فعلا قالب طراحی نمیکنیم
از ماه آینده سفارش دهید!
یک بنر هم میخوام روش بنویسید لینک دوستان

حاضر شد بگیید دو تومان را بدهم
باشه پس یک بالابر هم بدین که بشه دو تومن
ایرانسل باشه
اشتباهی پاک کردم دوباره میدین

راستی گفتم 120 در 240
لطفا درست کنید 120 در 240
پاسخ:
حال ندارم!
تو اندازه ندادی که گفتی بنر و منم بنر ساختم!
اون اسمش لوگو هستش
اینا که 120 در 240 نیستن گفتم که 120 در 240 میخاوم
حالا میشه شما 120 در 240 کنید لطفا
پاسخ:
فردا! حتما حتما!
خیلی ممنون فردا منتظرم
سلام یک قالب بلاگفا میخوام مناسب برای کلاس هشتم امکاناتشم عالی باشه هزینش چه قدر میشه
لطفا جوابمو بدهید  
لطف اجوابمو بدهید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی