دیزاین فا

طراحی حرفه ای

دیزاین فا

طراحی حرفه ای

شما میتوانید در این سایت انواع طراحی از جمله: بنر،هدر،لوگو،قالب و ... را سفارش دهید.
و ما در کوتاه ترین مدت، سفارش شما را تحویل می دهیم.
پرداخت هزینه هم از طریق کارت شارژ های ایرانسل و همراه اول می باشد.
با تشکر - مدیریت سایت دیزاین فا

بایگانی

چهارشنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۲، ۰۵:۳۶ ب.ظ

نمونه بنر ثابت

چهارشنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۲، ۰۵:۳۶ ب.ظ

http://setfa.net/images/p1ka0aelhgjic2joekr.jpg

نظرات  (۱۲)

سلام داداش!
یه قالب شیک میخوام مخصوص فوتبال!
تمامی امکانات رو داشته باشه.
قیمتش چه قدر میشه
راستی جول لیگ های اروپایی و ایران رو هم داشته باشه
عکس بلاش رونالدو و فانپرسی باشه(خوب)
چند تا عکس دارم،عکس مال تو خوبه؟
قیمتش؟؟؟
من دقیقن یکی شبیه همین بنر می خوام برای منچسترسیتی
فقط چشمک بزنه اگه نشد که همین خوبه
www.mancitynews.ir
هروقت گفتین پول رو بهتون می دم
مشتریم کمتر حساب کن
بهم خبر بده
۰۴ بهمن ۹۲ ، ۰۹:۰۸ محمدرضا سیدمحمدی
سلام یک بنر شبیه این میخوام جای آرم دورتموند ، موناکو رو بذارید و جای سایت دورتموند بنویسید کانون هواداران موناکو در ایران و به جای BVB09 بنویسید MONACOFC بقیه ش هم همونه . ضمنا در مورد رنگ بندی هم قرمرز و سیاه باشه .
ممنون 
درست کردید ، بگید تا هزار تومن براتون ارسال کنم ، یعنی شارژ رو 
۰۴ بهمن ۹۲ ، ۱۰:۲۶ محمدرضا سیدمحمدی
راستی چشمک هم بزنه
آره داداش میخام
دستت درد نکنه
میدونم،خودت گفتی چند میشه
۰۴ بهمن ۹۲ ، ۱۳:۲۵ محمدرضا سیدمحمدی
شارژ ارسال شد لطفا بنر رو به وب یا ایمیلم میل کنید 
۰۴ بهمن ۹۲ ، ۱۴:۱۴ محمدرضا سیدمحمدی
دمت جییییییییییییز  عجب بنری برام زدی میزارم بچه ها ببینن
http://setfa.net/images/0yu7lyvahhsfvwljhw.gif
شدم مشتریت !!!!!!!!
برای من اماده نشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
منچسترسیتی رو می گم www.mancitynews.ir

داداش فردا بهت خبر میدم!!!
پاسخ:
Ok
من پول بنر رو امشب به شما می دم
بنر منچسترسیتی رو دور نندازین
پاسخ:
باشه!
من یه بنر عین همین میخوام فقط بارسایی باشه
چند میگیری؟
پاسخ:
چشم.2 تومن میشه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی