دیزاین فا

طراحی حرفه ای

دیزاین فا

طراحی حرفه ای

شما میتوانید در این سایت انواع طراحی از جمله: بنر،هدر،لوگو،قالب و ... را سفارش دهید.
و ما در کوتاه ترین مدت، سفارش شما را تحویل می دهیم.
پرداخت هزینه هم از طریق کارت شارژ های ایرانسل و همراه اول می باشد.
با تشکر - مدیریت سایت دیزاین فا

بایگانی

شنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۲، ۰۸:۱۴ ب.ظ

عکسی از قالب ( اختصاصی )


http://setfa.net/images/60gezagnyvw4x0axhsyr.png


قیمت قالب: 3000 تومن

نظرات  (۴۴)

داداش من 3 یا 4 تا قالب خوب دارم اگه میخوای بهم بگو تا بهت بدم
پاسخ:
آره
طراحی هات خوبه ولی بشتر باید تلاش کنی.
پاسخ:
میدونم خودتی مهیار!
اگه میخوای بهم بگو
تا لینک دانلودشونو بهت بدم

cris-7.tk

بهم خبر بده
سلام عرفان!قالب دوستونه داری؟!... خیلی لازم دارم!
پاسخ:
آره دارم. ولی چرا بدم؟!
میدم ولی رایگان نمیدم!
کارت شارژ اماده است پس قالب چی شد
پاسخ:
دیگه نمیتونم بسازم!
سفارش دیگه نمیپذیریم!
نه همان دو تومان کارت شارژ ایرانسل باشه دیگه خودتون گفتین
اگر نمیتونی قالبو الان درست کنی من این قالبو میخرم.
با یک بنر
پاسخ:
این قالب واسه بلاگفاس!
کدوم قالب همونی که سفارش دادم یا
اون که گفتم میخامش
خب شارژ بفرستم داداش؟؟
سلام
من قالب messi 4 رو می خوام کارت شارژ رو بریزم کی کدو ایمیل میکنید؟
پاسخ:
شارژو بفرست به این ایمیل: designfa@mailfa.org

الان برات شارژ رو تو خصوصی میفرستم بعد کد قالب رو تو بخش نظرات وبم تو خصوصی بده
هروقت گفتی باشه شارژمیفرستم



باشه؟
الن لازمش دارم میشه الان بدیش
پاسخ:
آخه بعضی جاهاش اشکال داره!
تا شب اونارو هم درستشون میکنم میدم!
باشه...
الان شارژ رو بفرستم چونکه شب شاید نتونم کاردارم.
پاسخ:
باشه
الان قالبو بهم نمیدی؟
پاسخ:
نام کاربری و رمز عبورتو خصوصی بده تا قالبو بزنم!
اومد؟
اگه میشه تغییراتی توقالب انجام بده.
مثال:بازی بعد.اخرین بازی.جدول لیگ اسپانیا.بنرما.بنردوستان.گلزنان لالیگا.تبلیغات متنی.نویسنده میپزیریم.گالری عکس.وهمه چیز درموردبارسلونا
تازه من عکس پس زمینش رو گفتم مسی راست باشه نیمار چپ
تازه عکس بالای سایت هم نشون نمیده چرا؟
امارسایتروهم درست کن
کی اماده میشه؟
جمنو تو وبم بده.....
نمیشه الان درست کنی بخدا احتیاج دارم
پاسخ:
ببینم چی میشه!
اماده نشد؟؟
پاسخ:
میگم نمیتونم . وقت ندارم . سرم شلوغه!
اگر بخام بجای این قالب یه قالب دیگه تغییرات ایجاد کنی انجام میدی
این قالبو میخام:http://vivabarcaup.ir/upload/6jb16pbsgt85ua8nr1zr.jpg
برام 2 تومان حسابش کن همراه یه بنر
باشه؟
پاسخ:
همراه به بنر میشه 3 تومن!
2تومان حساب کن تامشتریت شیم رفیق
پاسخ:
باشه .
ولی باید صبر کنید .
احتمالا فردا شب تموم بشه . البته احتمالا .
میگم بلدی یه دامنه برام ثبت کنی؟
دامنهTKرومیگم//؟؟//؟؟
پاسخ:
بله بلدم . ولی شرمنده سرم شلوغه .
تروخدا
بهت ههزار تومان میدم
نمیشه بینvivaوbarcelonخط فاصله نزاری؟
پاسخ:
نه اون آدرس پر هست!
باشه به هر حال دستت درد نکنه
قالب رو نمیشه الان درستش کنی تروخدا لازمه
بالای سایت بنویس:بزرگتین سایت هواداران بارسلونا
                                         اخرین اخبار
                                                کلیپ
                                                   عکس
                                                      و...
همه و همه در:viva-baecwlon.tk
تروخدازود همین امشب لازمش دارم
پاسخ:
امشب نمیشه . من که گفتم باید صبر کنید .
اماده نشد
پاسخ:
دیروز گفتم فردا شب میدم!
یعنی امشب قالبتو تحویل میدم . کارت شارژ هم 2 تومنی همراه اول باشه بهتره!
اخ.ببخشید ایرانسل خریدم ببخشید هواسم نبود
پاسخ:
باشه عیبی نداره .
اخر چقدر حساب کردی برامون؟
میگم این 2تومان باید بهت بدم یا همون دو تومان مال قالب قبلی کافیه؟
پاسخ:
ببین 2 تومن بدی قالب رو بهت میدم!
داره تموم میشه قالبت!
آنلاین باش تا هروقت گفتم شارژو بفرستی!
قالب رو گذاشتی؟
پاسخ:
آره
میشه روی عکس بالای سایت به جایvivabarcelon.mihanblog.comبنویسی:viva-barcelon.tk

?
پاسخ:
باشه ولی فعلا کار دارم!
یه سفارش دیگه رو باید تکمیل کنم .
بعدا یه هدر دیگه برات میسازم!
منظورم از بعدا ، ساعت 9 امشب هست .
لطف کن عکس پس زمینش رو مسی بزار
پاسخ:
این قالب ، پس زمینه نمیخوره!
بنر ما چیشد؟
برام یه بنر رایگان هم بساز اگر نساختی
پاسخ:
چرا رایگان؟!
قیمت قالب 5 تومنه که 2 تومن واست دادم
گزاشتی؟
پاسخ:
این بار هم گذاشتم ولی دیگه به من ربطی نداره .
هروقت انلاین شدی کد قالبو تو وبم بفرست
فرستادی؟
کوپس نزاشتی؟
پاسخ:
من گذاشتم تو خرابش کردی!
حالا دیگه به من ربطی نداره . داری باهام لج میکنی؟!
تو بهم بده یه شارژ 1000تومانی برات میفرستم فردا
تروخدا
قول  میدم تکرارنشه
پاسخ:
قالبت درسته
س.میگم چرا به ادرسhttp://viva-barcelon.tk/
میرم صفحه باز نمیشه شما کاری کردید
پاسخ:
شاید مرورگرت اشکال داره . من میزنم میاره .
با مرورگر موزیلا فایرفاکس برو ببین میاد یا نه .
من خودم همیشه با فایرفاکس میرم :بازمیکنه الان نمیدونم چشه
پاسخ:
خب باید هر هفته یه بار آپدیتش کنی . کردی؟!
اگه نکردی زود برو آپدیت بکن ببین میاره یا نه
تو که قالبتو بازم عوض کردی . چرا؟!
میتونی همچین قالبی برام درست کنی:barcanews.org
قیمت:3000تومان
قیمت بنر:1000تومان
تافردا ظهر ساعت 1 اماده میشه؟
پاسخ:
barcanews.org ؟؟؟؟؟
قالب این سایت اختصاصی هست
نمیتونم
تمام امکانات همین قالبو داشته باشه
دست میکنی؟
چیرو اپدیت کنم؟
؟؟؟
سلام من امیرم خیلی از طراحی هات خوشم اومده دلم میخواد با هات همکاری کنم اگه میزاری به من ایمیل بزنakhoshkhabar@gmail.com
پاسخ:
سلام. ایمیلتون رو چک کنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی