دیزاین فا

طراحی حرفه ای

دیزاین فا

طراحی حرفه ای

شما میتوانید در این سایت انواع طراحی از جمله: بنر،هدر،لوگو،قالب و ... را سفارش دهید.
و ما در کوتاه ترین مدت، سفارش شما را تحویل می دهیم.
پرداخت هزینه هم از طریق کارت شارژ های ایرانسل و همراه اول می باشد.
با تشکر - مدیریت سایت دیزاین فا

بایگانی

شنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۲، ۰۵:۰۵ ب.ظ

قالب های در دست ساخت

شنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۲، ۰۵:۰۵ ب.ظ

http://setfa.net/images/pca6oubc35aslx6sdc4s.png

قالب منچستر سیتی (شاهین) : % 55

بنر منچستر سیتی (شاهین) :% 0

قالب رئال مادرید (میلاد) :  % 100

موافقین ۲ مخالفین ۱ ۹۲/۱۰/۱۴
دیزاین فا

نظرات  (۱۹)

برای من اماده نشد 
دیروز گفتی امروز اماده می شه
پاسخ:
فک کنم فردا
اگه تا الان اماده نشده می تونم درخواست بیشتری از تون بکنم
(اگه می تنین پایین قالب هم لوگو منچستر سیتی بزارین عالی می شه)
با تشکر از پیگیری شما

می تونین اسلاید دار درست کنین
چون تا حالا کامل نکردین گفتم
۱۶ دی ۹۲ ، ۱۴:۳۳ مجتبی Villa
من 1 ماهی هست دارم رو این سایت کار میکنم و مطالب رو از بلاگفا به اون منتقل میکنم .
ولی حالا منتشر کردم .

پاسخ:
دروغ هم بلدی بگی؟!
دیروز گفتین فردا اماده است
ولی فکر کنم اماده نشده
زمان دقیق شو بهم می گین
یکی جواب بدهه
پاسخ:
نمیتونم زمان دقیقشو بهت بگم
فقط بگو تا چند روز دیگه اماده می شه
اخه خودتون نگاه کنید
چند روز ه به من قول دادین قالبم رو درست کنین

اولین نظر رو نگاه کنین 15 دهم بود امروز 18 دهم
چرا اینقدر طول کشید
پاسخ:
اون قالب نشد!
میخوای یه قالب سه ستونه شیک و زیبای دیگه رو ویرایشش کنم؟!
۲۷ دی ۹۲ ، ۲۱:۲۵ حمید رضا

یه قالب در مورد هواداران رونالدو میخواستم برای بلاکفا 

قشنگ باشه 

قیمتش چنده ؟

پاسخ:
بلوک هاش چجوری باشه؟!
دو ستونه یا سه ستونه باشه؟!
تو هدر از عکس کدوم بازیکنا استفاده بشه؟!

۲۸ دی ۹۲ ، ۱۰:۳۹ حمید رضا

بلوکاش را خودت بزار 

سه ستونه 

تو هدر عکس رونالدو و رئال مادرید رو بزار 


پاسخ:
این قالبو میخوای؟!  http://17edenhazard17.blogfa.com/
هدروش هم عوض میکنم!
۲۸ دی ۹۲ ، ۱۹:۲۳ حمید رضا

اره خوبه هیدرشو عوض کن 

کنارشم یه اسلاید شو بزار 

پاسخ:
زیر هدر اسلایدر بذارم یا تو بلوک ها؟!
۲۸ دی ۹۲ ، ۲۳:۳۸ حمید رضا
زیرش اگه قشنگ میشه بزار اگه نه نزار 
پاسخ:
اون وقت قشنگ نمیشه

۲۹ دی ۹۲ ، ۱۲:۰۹ حمید رضا
پس ولش کن  
پاسخ:

خب حالا میخوای یا نه؟؟

۲۹ دی ۹۲ ، ۲۰:۴۵ حمید رضا

اسلاید شو نه ولی قالبو اره 

قیمت ؟

پاسخ:
2 ت
۲۹ دی ۹۲ ، ۲۱:۳۷ حمید رضا

پیش نمایش قابو ببینم 


پاسخ:
پیش نمایش قالب همین عکسه دیگه
خب عکس رو واسه چی گذاشتیم پس؟
۲۹ دی ۹۲ ، ۲۳:۴۹ حمید رضا

  تو بلوکاش یه قسمت اضافه کن لباس رئال مادرید 


پاسخ:

باشه

اونوقت خریداری؟؟

چی شد ؟ کد قابو بده

شارژو دادم که

پاسخ:
تو کجا شارژ رو دادی؟!
دروغ نگو...

نظر خصوصی دادم 

شارژ ایرانسل 

اگه نیامده بگو یکی دیگه بفرستم

پاسخ:
نیومده!

سلام 

فعلا قالبو نمیخوام 

بعدا بهت خبر میدم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی