دیزاین فا

طراحی حرفه ای

دیزاین فا

طراحی حرفه ای

شما میتوانید در این سایت انواع طراحی از جمله: بنر،هدر،لوگو،قالب و ... را سفارش دهید.
و ما در کوتاه ترین مدت، سفارش شما را تحویل می دهیم.
پرداخت هزینه هم از طریق کارت شارژ های ایرانسل و همراه اول می باشد.
با تشکر - مدیریت سایت دیزاین فا

بایگانی

پنجشنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۲، ۰۹:۰۱ ب.ظ

۸

http://setfa.net/images/7d6irv9409hr041cog5.png

قیمت قالب: 3000 تومن

برای خرید قالب 3000 تومن شارژ همراه اول را به صورت خصوصی در نظرات قرار دهید.

همراه ایمیلتون که قالب را ارسال کنیم!


نظرات  (۸)

من فردا اینو ازتون می خرم
لطفا بنر من هم اماده کنید باتشکر
پاسخ:
چشم
قرار بود بالاش اسلاید بزاری ولی فکر کنم نذاشتی
مثل این سایتhttp://news.mancityfans.ir/
قیمت بالا بره اشکالی نداره فقط می تونی درست کنی
پاسخ:
اسلایدر نمیشه
سلام
لینک شدید
اگر با تبادل لوگو هم موافقید خبر بدین.
ممنون
پاسخ:
نه
فعلا قصد تبادل لوگو نداریم..
سلام
لینک شدید
اگر با تبادل لوگو هم موافقید خبر بدین.
ممنون
پاسخ:
نه
فعلا قصد تبادل لوگو نداریم..
۲۰ دی ۹۲ ، ۲۲:۳۵ مجتبی Villa
خودم قالب قبلیتو دارم.
پسر وقتی کد نویسی بلد نیستی چرا وب درست میکنی
آخه مگه اسلایدر چی سختی داره که میگی نمیشه
حیف اون پول که به تو میدن

داداش کمتر نمیدی؟
پاسخ:
3 تومن زیاده؟!
سلام اینو هنوز میفروشین؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی