دیزاین فا

طراحی حرفه ای

دیزاین فا

طراحی حرفه ای

شما میتوانید در این سایت انواع طراحی از جمله: بنر،هدر،لوگو،قالب و ... را سفارش دهید.
و ما در کوتاه ترین مدت، سفارش شما را تحویل می دهیم.
پرداخت هزینه هم از طریق کارت شارژ های ایرانسل و همراه اول می باشد.
با تشکر - مدیریت سایت دیزاین فا

بایگانی

جمعه, ۲۰ دی ۱۳۹۲، ۱۰:۴۳ ق.ظ

http://setfa.net/images/48v037za9xn58qmazy6a.png


قیمت قالب: 3000 تومن

برای خرید قالب 3000 تومن شارژ همراه اول را به صورت خصوصی در نظرات قرار دهید.

همراه ایمیلتون که قالب را ارسال کنیم!

نظرات  (۲۰)

سلام دوست عزیز
میخواستم  برای افزایش رتبه وبلاگ هامون تو گوگل و همچنین افزایش بازدید تبادل لینک کنیم
من با نام دانلود لینک کن بعد بهم تو نظرات وبلاگم بگو با چه اسمی لینکت کنم
احسان اخر سر دو تومن یا سه تومن؟مشخص کن برم برات بگیرم.خبر بده.
پاسخ:
3 تومن
راستی احسان اون جدول رو از اون بالاش بردار.بدون اون خوبه.ممنون.بعد بهم بگو دو تومن بدم یا سه تومن.
پاسخ:
برش دارم؟!
خوبه!
ولی اگه میخوای برش دارم!
3 تومنه!
ببین احسان میخوام اون جدولو ببری تو ستون ها یک چیزی مث این وبلاگ.ببین

f9tfans.blogsky.com


این کارو کردی  خبر بده که یک هزاری و یک دو تومنی بهت بدم.کارت شارژو.
پاسخ:
بیا ببینش: http://chelseafansclub.mihanblog.com
احسان قالب رو بفرست دیگه.

danial1378@ymail.com
پاسخ:
فرستادم..
ممنون
یک دنیا ممنون احسان.میگم اگه میشه اون وبلاگ رو که قالب رو گذاشتی روش رو حذف کن چون من میخوام ادرس وبلاگم اون باشه.بعد میگم روی اون قالب هزار تومنی یک بنر رایگان بود.روی این نیستش؟چون من یک بنر هم میخوام.
پاسخ:
یادم رفته
یه بنر رایگانم برات ساختم..
میگم اون وبلاگ رو حذف کن دیگه.ممنون.بنر هم بزار رو وبلاگ.یه دنیا ممنون.
نه داداش.ادرس یک چیز دیگه شد.ولی بازم ممنون.
پاسخ:
آدرس چی شد؟؟
blue-london.mihanblog.com
۲۹ دی ۹۲ ، ۱۳:۵۷ سروش اله ویسی
سلام
ببین من این قالبو دارم ولی بخش بازدید کننده ها رو نداره لطفا اون قسمتشو برام ایمیل کن یه بیا تو نظرات وب اعلام کن
http://blue-london.mihanblog.com/
پاسخ:
خب اونو از قالب های دیگه میهن بلاگ بردار
۲۹ دی ۹۲ ، ۲۲:۱۵ سروش اله ویسی
خوب اونا رو میذارم کار نمیکنه
خودت بهم بدش
پاسخ:
برو از یه جایی بردار بابا
۰۲ بهمن ۹۲ ، ۱۶:۱۰ سروش اله ویسی
بگو نمیدونم خلاص کن خودتو...
پاسخ:
خودت پاکش کردی....
۰۲ بهمن ۹۲ ، ۱۹:۴۶ سروش اله ویسی
همینطوری بود.
دانیال اینطوری ب من داد
پاسخ:
به من چه؟!
دانیال حذف کرده...
سلام.این قالب با یه شارژ دو تومنی همراه اول می فروشید؟
پاسخ:
آدرس وبتون؟
سلام یه این قالب بارساییش رو داری؟
پاسخ:
میتونم بسازم ولی برای شما نه!
چرا؟
پاسخ:
چون واسه شما 2 بار قالب ساختیم!
ضمنا دیگه قالب نمیسازیم!
بنر و... میسازیم!

سایت خوب سراغ داری برای طراحی قالب
پاسخ:
خیر
http://designfa.blog.ir/1392/10/30/%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A8-%D8%B3%D9%87-%D8%B3%D8%AA%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%B5%DB%8C-%D8%AF%D8%B1%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%B3%D8%AA%DB%8C-%D8%B9%D8%B1%D9
%81%D8%A7%D9%86-SportNews2014#comments
اینو میدی2تومان؟
پاسخ:
شرمنده
ادرس وبم تو همون قسم مورد نظرش گذاشتم.راستی میشه برای بلاگفا ترجمش کنید ممنون میشم منطزرم جوابم.
سلام یک قالب برای رزبلاگ میخوام از چلسی برای این فصل جدید 2015....
ساده باشه...مثل همین...اونم 3 تومن میشه؟؟؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی